Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam a k analýze návštěvnosti. Zásady ochrany osobních údajů Zásady používání souborů cookie

Audi TT Recenze: Uvolnění sportovní elegance a vzrušujícího výkonu

Audi TT

Audi TT je stylové a sportovní dvoudveřové kupé z produkce Audi, které je od svého představení v roce 1998 oblíbenou volbou pro milovníky jízdy. Koncepční vůz Audi TT byl poprvé představen na autosalonu ve Frankfurtu v roce 1995 a jeho jméno je odvozeno od NSU TT, jehož jméno je odvozeno od úspěšné tradice motoristických závodů NSU na British Isle of Man TT - Tourist Trophy. V průběhu let se TT vyvinulo, aby se stalo jedním z nejznámějších modelů Audi, známým svým elegantním designem, vysokým výkonem a pokročilými technologickými funkcemi.
Exteriér: Exteriér Audi TT je okamžitě rozpoznatelný, jeho elegantní a aerodynamické linie plynule přecházejí zepředu dozadu. Výrazná zaoblená linie střechy a rozšířené podběhy kol vozu dodávají sportovní a atletický vzhled, zatímco typická maska chladiče s jedním rámem a ostré světlomety dodávají nádech agresivity. Vnější design TT je důkazem odhodlání Audi kombinovat formu a funkci.
Interiér: Interiér TT je stejně působivý, s moderním a minimalistickým designem, který je stylový i funkční. Sedadla jsou pohodlná a podpůrná a sedadlo řidiče je umístěno perfektně pro poutavý zážitek z jízdy. Palubní deska a středová konzola jsou dobře navržené a mají velký displej infotainmentu, který ovládá mnoho funkcí vozu, včetně audio systému, klimatizace a navigace.
Motory a výkon: Audi TT je k dispozici s řadou motorizací, včetně zážehových a vznětových motorů se zdvihovým objemem od 1,8 do 2,5 litru. Nejvýkonnější variantou motoru je 2,5litrový zážehový motor TFSI, který produkuje 394 koní, což vozu umožňuje zrychlit z 0 na 100 km za pouhých 3,6 sekundy. Jízda TT je agilní a citlivá, částečně díky jeho standardnímu systému pohonu všech kol, který poskytuje vynikající trakci a ovladatelnost.
Technologie: TT je nabito pokročilými technologickými funkcemi, včetně Audi Virtual Cockpit, plně digitálního sdruženého přístroje, který zobrazuje všechny relevantní informace o jízdě. Vůz je také vybaven pokročilým informačním a zábavním systémem s velkým dotykovým displejem, rozpoznáváním hlasu a kompatibilitou Apple CarPlay a Android Auto. Mezi další technologické prvky patří zvukový systém Bang & Olufsen a řada asistenčních prvků pro řidiče, jako je adaptivní tempomat a varování před opuštěním jízdního pruhu.
Bezpečnost: TT přichází s řadou bezpečnostních funkcí, včetně automatického nouzového brzdění, sledování mrtvého úhlu a varování před příčným provozem zezadu. Vůz je také vybaven řadou pokročilých asistenčních funkcí řidiče, jako je adaptivní tempomat a varování před opuštěním jízdního pruhu.
Závěr: Audi TT je stylové a sportovní dvoudveřové kupé, které kombinuje vysoký výkon, pokročilé technologie a elegantní design.


eXus Dev 24.5.2023
Značka Audi

Audi: Nekompromisní luxus a výkon

Audi logo

Audi AG je německá automobilová společnost, která je součástí Volkswagen Group, vyrábí auta pod značkou Audi. Sídlo se nachází v Ingolstadt, Německo. Motto je Vorsprung Durch Technik - pokrok prostřednictvím technologie. ... Audi Článek


Audi TT - Recenze

Recenze
- 5 / 1 Recenze
Přidat recenzi
- Hodnocení - 0

Vybral jsem si německé sportovní auto mezi řadou BMW 2 a Audi TT. Mercedes-Benz CLK nezohlednil, protože nebyl dlouhodobě aktualizován. Série BMW 2 se mi zdála příliš jednoduchá, pokud jde o design. Nyní mají všechny BMW takový překvapivý design a tento model ve standardní podobě je velmi jednoduchý. Audi se mi líbilo víc. Nejprve ze všeho, kvůli designu. Tato rodinná silueta dělá Audi TT rozpoznatelné vozidlo. Vůz má dobrou aerodynamiku karoserie, nízké těžiště. Poslední aktualizace se datuje před třemi lety. Také změnil motory. Nyní je jeho objem pouze 2 litry. Ale síla může být 180 koní nebo 310. Rozhodl jsem se, jestli to vezmeš, více. Dynamika takového automobilu je působivá. Zrychlení zde není nejrychlejší, ale manipulace je nahoře. Můžete jet na trati a bavit se. V kabině je vše jednoduché. Dokončovací materiály jsou kombinované, ale vše se děje s tmavými barvami. Ano, praktické, ale ve tmě můžete stisknout nesprávné tlačítko. Sedadla jsou také velmi nízká. Přistání je také nízké. V proudu se podívejte na všechny ostatní silniční uživatele zdola nahoru. Nyní pro praktičnost. Jedná se o sportovní auto, takže kufr je zde velmi malý. Pouze 305 litrů. Tento svazek je dostačující pouze na to, aby tam vložili tašky po nakupování. A pro cestování na trati můžete tam dát pouze helmu. Má také velmi nízkou výšku půdy. Všechny obrubníky musí být obcházeny. Je to také nepříjemné v zimě, zejména při jízdě na nádvoří. Celkově vzato, Audi TT RS je prvotřídní německý sportovní vůz, který je zábavné řídit, ale postrádá praktičnost.
---
Ho scelto un'auto sportiva tedesca tra la BMW serie 2 e l'Audi TT. Mercedes-Benz CLK non ha preso in considerazione, poiché non è stato aggiornato per molto tempo. La BMW Serie 2 mi è sembrata troppo semplice in termini di design. Ora tutte le BMW hanno un design così sorprendente e questo modello nella forma standard è molto semplice. Mi è piaciuta di più l'Audi. Prima di tutto, a causa del design. Questa silhouette familiare rende l'Audi TT un veicolo riconoscibile. L'auto ha una buona aerodinamica della carrozzeria, baricentro basso. L'ultimo aggiornamento risale a tre anni fa. Ha anche cambiato i motori. Ora il suo volume è di soli 2 litri. Ma la potenza può essere di 180 cavalli o 310. Ho deciso, se lo prendi, di più. La dinamica di un'auto del genere è impressionante. L'accelerazione non è la più veloce qui, ma la maneggevolezza è al top. Puoi guidare in pista e divertirti molto. In cabina, tutto è semplice. I materiali di finitura sono combinati, ma tutto è fatto con colori scuri. Sì, pratico, ma al buio puoi premere il pulsante sbagliato. Anche i sedili sono molto bassi. Anche l'atterraggio, rispettivamente, è basso. Nello stream, guardi tutti gli altri utenti della strada dal basso verso l'alto. Ora per praticità. Questa è un'auto sportiva, quindi il bagagliaio qui è molto piccolo. Solo 305 litri. Questo volume è sufficiente solo per mettere le borse lì dopo essere andato a fare la spesa. E per i viaggi in pista, puoi solo mettere un casco lì. Ha anche un'altezza da terra molto bassa. Tutti i cordoli devono essere aggirati. È anche scomodo in inverno, soprattutto quando si guida in cortile. Tutto sommato, l'Audi TT RS è un'auto sportiva tedesca premium che è divertente da guidare ma manca di praticità.