Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam a k analýze návštěvnosti. Zásady ochrany osobních údajů Zásady používání souborů cookie

Vytvořte Audi

Audi logo Audi


Audi AG je německá automobilová společnost, která je součástí Volkswagen Group, vyrábí auta pod značkou Audi. Sídlo se nachází v Ingolstadt, Německo. Motto je Vorsprung Durch Technik - pokrok prostřednictvím technologie.

Historie značky Audi


Víte, co slovo Audi znamená?

Slovo audi v latině je poslouchejte - a to je přesně to, co August Horch příjmení v němčině, Horch v Němec - poslouchejte. Takto se název Audi objevil.
Audi, které známe dnes, je nástupcem koncernu Auto Union, který zase vznikl fúzí čtyř společností DKW, Horch, Audi a Wanderer:
Dkw - Dampf Kraft Wagen byl německý výrobce automobilů a motocyklů v roce 1916 a uzavřen v roce 1966. Sloučil se s automobilovým svazem v roce 1928.
Horch je německý výrobce automobilů založený inženýrem August Horch v Kolíně nad Rýnem v roce 1899. Společnost vyráběla automobily, včetně prémiových automobilů, a byla součástí zájmu automobilů v letech 1930 až 1940.
Wanderer je německý výrobce automobilů, motocyklů, kol, dodávek ... a dalších technologií. Založil ji v roce 1896 Johan Winklhofer a Richard Janicke a v roce 1932 se stal součástí zájmu Auto Union.

August Horch
Staré logo Audi

Víte, jak se objevilo logo Audi?

V důsledku této fúze (DKW, Horch, Audi a Wanderer) se zrodilo logo Audi - symbol čtyř zkřížených prstenů - což znamená sloučení čtyř mateřských společností Audi

A první Audi?

V důsledku společné práce DKW, Horch, Audi a Wanderer byl v roce 1933 představen první auto s pohonem předních kol Audi-Front, následoval Audi 920 .

První fronta Audi
Obrněné auto sdkfz 222

Audi a druhá světová válka.

Od roku 1930 je Audi důležitým dodavatelem vojenského vybavení pro Wehrmacht. V roce 1940 byla výroba civilních vozidel zcela zastavena a Audi se zcela přepnulo na obsluhu potřeb armády. Například Audi produkoval letadlové motory pro Junkers, podvozek z obrněných vozů pro Sd.kfz série nebo Einheits-PKW der Wehrmacht těžké přepravní vozidlo.

Koncentrační tábor Leitmeritz a Audi

Je také známo, že Audi vykořisťoval otrockou práci v koncentračním táboře Leitmeritz během druhé světové války. Podle zprávy z roku 2014 zadaná samotnou Audi je tedy Auto Union odpovědná za 4500 úmrtí v Leitmeriritzu. Od začátku roku 1944 byly továrny Audi silně bombardovány a vážně poškozeny. A ty továrny a přežívající vybavení v Sasku, které spadly do zóny okupace Sovětského svazu, byly převezeny do SSSR. A personál a management uprchl do zóny okupace Spojených států.

Leitmeritz koncentrační tábor
Audi DKW F89

Audi po druhé světové válce.

Teprve v září 1949 byla Audi schopna vytvořit plnohodnotnou produkci produktů. Nejprve byla zahájena výroba motocyklů a transportních vozů a v roce 1950 byl vyroben první osobní vůz - DKW F89 P Master Class. V roce 1958 koupila společnost společných zásob Daimler-Benz AG 88% podíl v Audi a v roce 1959 společnost koupila přímo.

Audi a Volkswagen.

Popularita a dobrý prodej modelů Volkswagen však zhoršily finanční situaci Audi a v roce 1964 se společnost stala součástí Volkswagen. A již v roce 1965 bylo rozhodnuto, že společnost vyprodukuje všechna svá auta pod značkou Audi a prvním modelem vlastního vývoje Audi v rámci Volkswagen byl Audi 100.

Staré logo Volkswagen
Ferdinand Piech

Éra Piech v Audi.

V roce 1974 se Ferdinand Piech stal hlavou oddělení designu Audi. Pod jeho vedením Audi dosáhl významných úspěchů, jako je pětiválcový motor, turbodmychadlo, pohon všech kol quattro, ... .

Audi dnes.

V posledních desetiletích Audi úspěšně staví na technickém vývoji, jako je galvanizovaná karoserie, aerodynamický design, benzinové motory s přeplňovanými přeplňovanými motory, dieselové motory s technologií přímé injekce, hliníkové tělo s lehkým přibližně, hybridní pohon, benzínové motory s přímým injekčním technologií, výkonné osm - a dvanáctiválcové motory, .... V roce 1993 byl vytvořen Audi AG, který zahrnoval maďarské a brazilské divize, British Cosworth Technology, italské Automobili Lamborghini a španělsky SEAT. Audi dnes je úspěšná a dynamická společnost v mnoha automobilových segmentech, jako je Obchodní Segment - Audi A6, Prémiový - Audi A8, Sportovní a závodní auta - Audi TT, sportovní verze Audi A4, A6, A7, R8 Supercar a Crossovery jako Audi Q8, Q7, Q5 a Q3.

Kancelář Audi v Ingolstadtu

Audi - Recenze

Recenze


- 5 / 2 Recenze

Přidat recenzi

- Hodnocení - 0
Zde je, jak se skutečně stalo logo Audi. Myslel jsem, že tyto prsteny stojí pro čtyři německé výrobce automobilů Audi, Volkswagen, BMW a Mercedes. Každý v kruhu. Ani si nepamatuji, od koho a jak jsem o těchto prstenech slyšel. Ukázalo se, že všechno je úplně jiné. A toto staré logo, které je na fotografii, bylo používáno na autech tak, jak je? Nebo je to jen ilustrace? A samozřejmě, díky za článek, dnes jsem se naučil něco nového.
---
Here's how the Audi logo actually came to be. I thought these rings stand for the four German car manufacturers Audi, Volkswagen, BMW and Mercedes. Each in a ring. I don’t even remember from whom and how I heard about these rings. It turns out everything is completely different. And this old logo that is in the photo, was it used on cars as it is? Or is it just an illustration? And of course, thanks for the article, I learned something new today.
Audi je jen skvělé auto !!!
---
Audi ist einfach ein tolles Auto !!!
Евгений 28.10.2022
Я тоже так думаю, машина просто ураган !!!