Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam a k analýze návštěvnosti. Zásady ochrany osobních údajů Zásady používání souborů cookie

Audi A6 35 TDI Tiptronic ACC,Lane Assist,Kamera-VIRTUAL-Novi model


952.828 Kč Díly
Rok výroby  1/2019 Rok, Sedan 1 Předchozí vlastníci
Tachometr  59.000 km, Použitý Nafta
Výkon  120 kw / 163 ks Automaticky

ABS Klimatizace Automatická klimatizace Airbag řidiče Airbag spolujezdce Poplachový systém Bluetooth CD přehrávač
Autosalon AMG logo

Autosalon AMG

Obchodník, Vše automobily
Ivana Pavla II 207, Kaštel Stari HR

Obecně Obecně


ZnačkaAudi
ModelA6
KategoriePoužitý
Rok výroby1.2019
Tachometr59,000
Předchozí vlastníci1
DPH Odpočitatelné
Původ

Karoserie Karoserie


KaroserieSedan
JednotkaPřední
Barva karoserieŠedá
Metallic
Interiér
ČalouněníLátka
Sedadla
Dveře

Motor & Převodovka Motor & Převodovka


PalivoNafta
Výkon120kw / 163ks
Velikost motoru1968 CC
EmiseEuro 6
PřevodovkaAutomaticky
Převody
Historie údržby
Záruka

Možnosti Možnosti


ABSABS
KlimatizaceKlimatizace
Automatická klimatizaceAutomatická klimatizace
Airbag řidičeAirbag řidiče
Airbag spolujezdceAirbag spolujezdce
Poplachový systémPoplachový systém
BluetoothBluetooth
CD přehrávačCD přehrávač
Centrální zamykáníCentrální zamykání
TempomatTempomat
Digitální kokpitDigitální kokpit
El. Boční zrcátkaEl. Boční zrcátka
Elektrické ovládání okenElektrické ovládání oken
ESPESP
ImobilizérImobilizér
Palubní počítačPalubní počítač

Popis Popis


Boja: Siva metalic, unutrašnjost koža crna,digitalna klima, daljinsko zaključavanje, ABS, ESP, 8x airbag’s, servo, 4x el. podizači stakala, audio sustav Mp3, bluetooth priključak za telefon, USB priključak, senzor za kišu, automatski zasjenjiv unutrašnji retrovizor, kontrola zraka u gumama, kožna sjedala, grijanje sjedala, naslonjač za ruku s pretincem, ISOFIX učvršćivač za dječje sjedalo, sklopivo stražnje sjedalo, stražnji naslon za ruku, ukrasni detalji unutrašnjosti od aluminija, multifunkcijske tipke na volanu, putno računalo, tempomat, el. preklapanje retrovizora,el.otvaranje/zatvaranje prtljažnika, Start & Stop, Keyless Go – paljenje na dodir, Audi drive select – odabir između više načina vožnje (efficiency, comfort, auto, dynamic, individual), ACC (Adaptive Cruise Control) – sistem održavanja razmaka između vozila, Lane departure warning – sustav upozorenja pri napuštanju vozne trake te potpomognuto držanje prometnog traka, Sustav prepoznavanja prometnih znakova, Audi Pre Crash Basic – sistem proaktivne zaštite putnika (automatski zatezači pojaseva i zatvaranje prozora), Audi pre sense city – sustav za sprečavanje sudara, MMI navigation plus with MMI touch, HD ekrani osjetljivi na dodir visokih rezolucija od 10,1 i 8,6 inča integrirani u komandnu tablu (upravljanje infotainment sustavom obavlja se na gornjem ekranu, dok je donji ekran predviđen za upravljanje klima uređajem, različitim funkcijama komfora i unosu teksta),Parking senzori naprijed i nazad, Kamera za parkiranje,LED dnevna svjetla, LED glavna svjetla,aluminiske felge 18″, upravljač s tipkama za izmjenu brzina F1, AUDI VIRTUAL COCKPIT, Automatik Tiptronic, BUSINESS oprema, Novi model CIJENA SA TROŠARINOM I PDV-om, NEMA PRIJENOSA 5%. – Vozilo je kupljeno i redovito servisirano u ovlaštenim servisima. – Vozilo posjeduje urednu servisnu evidenciju. – Trajno jamstvo na prijeđeni broj kilometara i porijeklo vozila. – Pismeno jamstvo na motor,mijenjač te elektroniku u trajanju 12 mjeseci. Unatoč pažljivom unosu podataka zadržavamo pravo na pogreške u tehničkom opisu i tekstualnom sadržaju opreme vozila. Našu cjelokupnu ponudu možete pogledati na našoj web stranici www.autosalonamg.hr ŠIFRA VOZILA: 23268 *Fiksni tečaj konverzije 1 € = 7,53450 kn

Autosalon AMG - Jiné Automobily

Autosalon AMG
Ivana Pavla II 207
21216 Kaštel Stari HR
Telefon: +385 99 400 0100
autosalonamg.hr
Kontaktovat prodejce Kontaktovat prodejce

Audi A6 - Recenze

Recenze
- 5 / 1 Recenze
Přidat recenzi
- Hodnocení - 0

Koupil jsem Audi A6, když byl v Německu vyhlášen zahájení prodeje nové generace A6. Čekal tři měsíce po objednání v showroomu. V důsledku toho jsem dostal všechno, co jsem chtěl. 2-litrový benzínový motor, pohon všech kol, 245 koní pod kapotou. Mohu říci, že auto má vynikající v dynamice, manipulaci a pohodlí. Spotřeba paliva je nízká, na dálnici s plným zatížením v režimu „Comfort“ v průměru 7 litrů na 100 km. Na vnitřní straně je všechno elegantní, esteticky přitažlivé, technologicky progresivní a velmi pohodlné. Spokojené pozastavení, ne tvrdé, velmi měkké a pohodlné. Dalším plusem je automatická převodovka, která funguje velmi jemně a ve skutečnosti necítí, že se převodovka vůbec necítí. Volant je velmi snadný při startu a při rychlostech, příjemně těžké v ruce, ale ne citlivé, ale ne ostré, takže si můžete pojíždět. Audi A6 dynamický a sebevědomý, velmi stabilní při vysokých rychlostech. Začíná to dokonale z místa na pohonu všech kol, není vůbec skluz. No, neexistují žádné problémy se stopami na ulici, jen jede jako na kolejích, bez selhání nebo problémů. Samozřejmě nemluvíme o poruchách, selháních. Jel 14 000, žádné příznaky.
---
Ich habe einen Audi A6 gekauft, als der Verkaufsstart der neuen A6-Generation in Deutschland bekannt gegeben wurde. Nach der Bestellung im Showroom drei Monate gewartet. Als Ergebnis habe ich alles bekommen, was ich wollte. 2-Liter-Benzinmotor, Allradantrieb, 245 Pferde unter der Haube. Ich kann sagen, dass das Auto in Dynamik, Handling und Komfort ausgezeichnet ist. Der Kraftstoffverbrauch ist gering, auf der Autobahn mit Volllast im „Komfort“ -Modus durchschnittlich 7 Liter pro 100 km. Innen ist alles schick, ästhetisch ansprechend, technologisch fortschrittlich und sehr komfortabel. Zufriedene Federung, nicht hart, sehr weich und bequem. Ein weiterer Pluspunkt ist das Automatikgetriebe, das sehr sanft arbeitet und tatsächlich den Gangwechsel überhaupt nicht spürt. Das Lenkrad liegt beim Anfahren sehr leicht und bei Tempo angenehm schwer in der Hand, feinfühlig aber nicht scharf, so dass man Freude am Fahren hat. Audi A6 dynamisch und souverän, dabei sehr stabil bei hohen Geschwindigkeiten. Es startet perfekt von einem Platz auf Allradantrieb, es gibt überhaupt keinen Schlupf. Nun, auf der Straße gibt es keine Probleme mit der Spurtreue, es fährt sich einfach wie auf Schienen, ohne Ausfälle oder Probleme. Natürlich sprechen wir überhaupt nicht von Pannen, Ausfällen. Fuhr 14.000, keine Beschwerden.