Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam a k analýze návštěvnosti. Zásady ochrany osobních údajů Zásady používání souborů cookie

Land Rover Range Rover 3.0 TD6 Vogue


1.044.866 Kč Díly
Rok výroby  1/2004 Rok, Crossover 1 Předchozí vlastníci
Tachometr  380.000 km, Použitý Nafta
Výkon  130 kw / 177 ks Automaticky

ABS Klimatizace Automatická klimatizace Airbag řidiče Airbag spolujezdce Poplachový systém Bluetooth CD přehrávač
Ahser Otomotiv logo

Ahser Otomotiv

Obchodník, Vše automobily
Ataşehir, Malatya Cd. 185, Elâzığ Merkez TR

Obecně Obecně


ZnačkaLand Rover
ModelRange Rover
KategoriePoužitý
Rok výroby1.2004
Tachometr380,000
Předchozí vlastníci1
DPH Odpočitatelné
Původ

Karoserie Karoserie


KaroserieCrossover
Jednotka4x4
Barva karoserieBéžová
Metallic
Interiér
ČalouněníLátka
Sedadla
Dveře

Motor & Převodovka Motor & Převodovka


PalivoNafta
Výkon130kw / 177ks
Velikost motoru
EmiseEuro 6
PřevodovkaAutomaticky
Převody
Historie údržby
Záruka

Možnosti Možnosti


ABSABS
KlimatizaceKlimatizace
Automatická klimatizaceAutomatická klimatizace
Airbag řidičeAirbag řidiče
Airbag spolujezdceAirbag spolujezdce
Poplachový systémPoplachový systém
BluetoothBluetooth
CD přehrávačCD přehrávač
Centrální zamykáníCentrální zamykání
TempomatTempomat
Digitální kokpitDigitální kokpit
El. Boční zrcátkaEl. Boční zrcátka
Elektrické ovládání okenElektrické ovládání oken
ESPESP
ImobilizérImobilizér
Palubní počítačPalubní počítač

Popis Popis


ARACIMIZ 2004 MODEL RANGE ROVER VOGUE 3.0 TD6 VOGUE PAKETTİR

ARACIMIZIN 360 DERECE VİDEOSUNU İZLEMEYİ UNUTMAYIN 

​ARACIN ÖZELLİKLERİ

AIRMATIC

ARACIMIZ PROFESYONEL OLARAK YENİ KASAYA ÇEVRİLMİŞTİR

YENİ NESİL KLİMA PANELİ VARDIR

ANDROID DOUBLE EKRAN VARDIR

DİKİŞLİ DERİ GÖĞÜS

GERİ GÖRÜŞ KAMERASI

KEYLES-GO

DİREKSİYON ISITMA

ELEKTRIKLI AYARLANABİLİR DİREKİYON

ORJİNAL VOGUE PAKETTİR

ÖN CAM REZİZTANS

AMBİYANS AYDINLATMA

6 LI CD CHANGER

ŞÖFÖR KOLTUĞU ELEKTRİKLİ HAFIZALI

YOLCU KOLTUĞU ELEKTRİKLİ

HARMAN KARDON SES SİSTEMİ

TERRAIN RESPONSE ÇEKİŞ SİSTEMİ

EĞİM İNİŞ DESTEĞİ

LOW SÜRÜŞ MODU

DOKUNMATİK EKRAN

 4 KOLTUK ISITMA

SUNROOF

KIRMIZI DERİ DÖŞEME

PİANO BLACK İÇ TRİMLER

HIZ SABİTLEYİCİ

BUZDOLABI

ARAÇ TELEFONU

FAR VE YAĞMUR SENSÖRÜ

SİS FARI

BLUETOOTH/USB/AUX BAĞLANTI

4 ADET SIFIR 22 '' JANT VE LASTİK

ÇİFT YÖNLÜ OTOMATİK KLİMA

PARK ASIST

ÖN - ARKA PARK SENSÖRÜ

SERAMİK KAPLAMASI YENİ YAPILMIŞTIR

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

ARACIMIZIN TRAMER KAYDI SADECE 1.600 TL DİR

ARACIMIZDA DEĞİŞEN OLMAYIP

TAVAN HARİÇ BOYALAR MEVCUTTUR

PAZARLIK PAYI AZ DA OLSA VARDIR

DİĞER ARAÇLARIMIZI GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ
Ahser Otomotiv
Ataşehir, Malatya Cd. 185
23270 Elâzığ Merkez TR
Telefon: 0554 591 12 24
Kontaktovat prodejce Kontaktovat prodejce

Land Rover Range Rover - Recenze

Recenze
- 4.5 / 2 Recenze
Přidat recenzi
- Hodnocení - 0

SUV Land Rover Range Rover SUV stojí za to zakoupit jen proto, aby pro sebe zažila kvalitu automobilu pro obchodní třídu. Jedná se o opravdu mocný stroj, který se nebojí v terénu. Ve městě se auto také cítí skvěle, navzdory zjevné vnější objemnosti. Samotný exteriér je velmi bohatý, i když v zásadě by to mělo být za takovou cenu. Výkonný dieselový motor při 2890 cm, pohon je plný trvalý. Automatická převodovka funguje bezchybně. Zavázací kompartment 875 litrů je vhodný pro přepravu velkého počtu nezbytných věcí. Byl jsem potěšen vysokou výškou - 33 cm, myslím, že je to nejlepší volba pro SUV. Vůz má mírně slabý podvozek, elektronika nás také zklamala - za pár let jsem se třikrát obrátil k automobilovému elektrikáři. Ani si nemyslím, že je nutné psát o ergonomii kabiny, všechno je tam tak dobře vybavené, od sedadel po kontrolu klimatu. Jízda na takovém autě je nejen měkká, ale také co nejpohodlnější. Rozhodně doporučuji koupit.
---
The Land Rover Range Rover SUV is worth buying just to experience the quality of a business class car for yourself. This is a really powerful machine that is not afraid of off-road. In the city, by the way, the car also feels great, despite the apparent external bulkiness. The exterior itself is very rich, although in principle it should be so for such a price. Powerful diesel engine at 2890 cc, the drive is full permanent. The automatic transmission works flawlessly. The luggage compartment of 875 liters is suitable for carrying a large number of necessary things. I was pleased with the high ground clearance - 33 cm, I think this is the best option for an SUV. The car has a slightly weak chassis, the electronics also let us down - in a couple of years I turned to an auto electrician three times. I don’t even think it’s necessary to write about the ergonomics of the cabin, everything is so well equipped there, from the seats to the climate control. Riding on such a car is not only soft, but also as comfortable as possible. Definitely recommend to purchase.
Komfort - Jak bylo uvedeno na začátku, pohodlí s velkým C. Pro 17leté auto je to opravdu super. Každou jízdu jedete v celém klidu a klidu. Trekkracht - TD6 rozhodně není nejsilnějším motorem, ale je (jednou na teplotě a dobře poháněn) docela hladce. Skutečná síla však leží, pokud na tom závisíte. Nikdy ten pocit, že vám chybí nějaké koně. Všechno zůstává pěkné a stabilní. Zobrazit - opravdu nevypadá 17, lidé tomu někdy nevěří. Podle mého názoru zůstává design také doručný čas. Spotřeba - v průměru 10,5 l/100 km (stále musím doplnit monitor). Udržujte 2400 kg v pohybu s často navíc na sobě, což přirozeně stojí nějaké palivo. Ale očekával jsem víc.
---
Comfort - Zoals in het begin gemeld, het comfort met grote C. Voor een wagen van 17 jaar oud is dit echt super. Elke rit leg je in alle kalmte en rust af . Trekkracht - De TD6 is zeker niet de sterkste motor maar komt (eenmaal op temp. en goed aangejaagd) toch vrij vlot van zijn plaats. De echte sterkte ligt echter als je er iets aan hangt. Nooit het gevoel dat je wat paarden tekortkomt. Ook blijft alles lekker stabiel. Uitzicht - Ze ziet er echt nog geen 17 uit, mensen geloven het soms niet. Het ontwerp blijft in mijn ogen ook bijdetijds. Verbruik - gemiddeld 10.5l/100km (moet ik nog aanvullen in de monitor). 2400 kg in gang houden met vaak nog extra gewicht eraan dat kost natuurlijk wat brandstof. Maar ik had meer verwacht.