Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam a k analýze návštěvnosti. Zásady ochrany osobních údajů Zásady používání souborů cookie

Land Rover Range Rover Evoque HYBRID,P300e,AWD,R-Dynamic SE,Panodak,Black

1.681.120 Kč Díly
Rok výroby  1/2023 Rok, SUV
Tachometr  4.900 km, Použitý Hybrid
Výkon  227 kw / 309 ks Automaticky 9 Převody

Tempomat El. Boční zrcátka Elektrické ovládání oken El. Nastavení sedadla Kožený volant Světelný senzor Multifunkční volant Navigační systém
 Autohandel Quintens logo

Autohandel Quintens

Obchodník, Vše automobily
Kalvekeetdijk 199, Knokke-Heist BE

Obecně Obecně

ZnačkaLand Rover
ModelRange Rover Evoque
KategoriePoužitý
Rok výroby1.2023
Tachometr4,900
Předchozí vlastníci
DPH Odpočitatelné
Původ

Karoserie Karoserie

KaroserieSUV
Jednotka
Barva karoserieČerná
Metallic
InteriérČerná
ČalouněníPlná kůže
Sedadla5
Dveře

Motor & Převodovka Motor & Převodovka

PalivoHybrid
Výkon227kw / 309ks
Velikost motoru
EmiseEuro 6
PřevodovkaAutomaticky
Převody9
Historie údržby
Záruka

Možnosti Možnosti

Popis Popis

Jiné Land Rover Range Rover Evoque Automobily

Autohandel Quintens - Jiné Automobily

Autohandel Quintens
Kalvekeetdijk 199
8300 Knokke-Heist BE
Telefon: 050511862
www.autohandelquintens.be/
Kontaktovat prodejce Kontaktovat prodejce

Land Rover Range Rover Evoque - Recenze

Recenze
- 5 / 1 Recenze
Přidat recenzi
- Hodnocení - 0

Koupil jsem si svůj nový Range Rover Evoque od uznávaného prodejce s dieselovým motorem 150 koní, abych neplatil vysoké daně. Auto je super pohodlné, studny a rychlostní hrboly procházejí velmi tiše, dokonce i při vysoké rychlosti. Vzal jsem si to konkrétně na 18 ráfcích, aby proti pozastavení mohlo být proti a mělo to pravdu, auto jede velmi tiše. Motorová dynamika je dostatečná k dohnání nákladních vozidel na dálnici bez problémů. Tam byly benzínové turbo auta s 200 HP, ale tento motorový motorem jezdí objektivně lépe. Převodovka s 9 převody je bezchybná a posune se velmi hladce. Klasický automatický ZF - spolehlivost a použitelnost. Spotřeba paliva je velmi malá, rozsah s plnou nádrží 1000 km a další. Kontrola je super měkká. Komfort uvnitř je vynikající, mnoho monitorů a kamer. Úroveň a kvalita monitorů je lepší než úroveň Lexus. Multimédia pracují úhledně a chyba bez chyb. Ve srovnání s předchozí variantou těla je nový Range Rover Evoque lepší, pohodlnější a má více vnitřního prostoru. Prostor zavazadel je dostatečně velký, ne největší, ale poměrně velký. V zadní řadě je mnohem více místa, ale nezapomeňte, že auto je ve své třídě nejmenší. Obecně nelituji, že volba vůbec nelituji.
---
Heb mijne nieuw Range Rover Evoque gekocht bij een erkende dealer, met dieselmotor 150 pk om geen hoge belastingen te betalen. De auto is super comfortabel, putten en verkeersdrempels passeren heel zacht, zelfs bij hoge snelheid. Ik nam het specifiek op 18 velgen zodat de ophanging kon tegen te putten en had gelijk, de wagen rijd zeer zacht. De motordynamiek is voldoende om vrachtwagens op de snelweg zonder problemen in te halen. Er waren benzine turbo auto's met 200 pk, maar deze dieselmotor rijdt objectief gezien beter. Versnellingsbak met 9 versnellingen is feilloos, schakelt zeer soepel. Klassieke automatische ZF - betrouwbaarheid en bruikbaarheid. Het brandstofverbruik is erg klein, de actieradius met een volle tank van 1000 km en meer. De besturing is superzacht. Het comfort binnen is uitstekend, veel monitoren en camera's. Het niveau en de kwaliteit van de monitoren is beter dan die van Lexus. Multimedia werkt netjes en foutloos. Vergeleken met de vorige carrosserievariant is de nieuwe Range Rover Evoque beter, comfortabeler en heeft hij meer binnenruimte. De bagageruimte is groot genoeg, niet de grootste maar vrij groot. Op de achterste rij is veel meer ruimte, maar vergeet toch niet dat de auto de kleinste in zijn klasse is. In algemeen heb ik helemaal geen spijt van de keuze.