Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam a k analýze návštěvnosti. Zásady ochrany osobních údajů Zásady používání souborů cookie

Land Rover Discovery Sport 2.0 eD4 150 E-Capability HSE + GPS + Pano + Leder + ALU20


682.997 Kč Díly
Rok výroby  2/2017 Rok, Jiné
Tachometr  41.023 km, Použitý Nafta
Výkon  110 kw / 150 ks Manuel

ABS Klimatizace Automatická klimatizace Airbag řidiče Airbag spolujezdce Poplachový systém Bluetooth CD přehrávač
Dex logo

Dex

Obchodník, Vše automobily
Bruggesteenweg 283, Hooglede BE

Obecně Obecně


ZnačkaLand Rover
ModelDiscovery Sport
KategoriePoužitý
Rok výroby2.2017
Tachometr41,023
Předchozí vlastníci
DPH Odpočitatelné
Původ

Karoserie Karoserie


KaroserieJiné
Jednotka
Barva karoserieZelená
MetallicAno
InteriérBéžová
ČalouněníPlná kůže
Sedadla5
Dveře4/5

Motor & Převodovka Motor & Převodovka


PalivoNafta
Výkon110kw / 150ks
Velikost motoru1999 CC
EmiseEuro 6
PřevodovkaManuel
Převody
Historie údržby
Záruka

Možnosti Možnosti


ABSABS
KlimatizaceKlimatizace
Automatická klimatizaceAutomatická klimatizace
Airbag řidičeAirbag řidiče
Airbag spolujezdceAirbag spolujezdce
Poplachový systémPoplachový systém
BluetoothBluetooth
CD přehrávačCD přehrávač
Centrální zamykáníCentrální zamykání
TempomatTempomat
Digitální kokpitDigitální kokpit
El. Boční zrcátkaEl. Boční zrcátka
Elektrické ovládání okenElektrické ovládání oken
ESPESP
ImobilizérImobilizér
Palubní počítačPalubní počítač

Popis Popis


Showroom: Nog te bepalen

Dex - Jiné Automobily

Dex
Bruggesteenweg 283
8830 Hooglede BE
Telefon: 051260105
www.dex.be
Kontaktovat prodejce Kontaktovat prodejce

Land Rover Discovery Sport - Recenze

Recenze
- 4 / 1 Recenze
Přidat recenzi
- Hodnocení - 0

Předtím jsem měl Tiguan. Chtěl jsem vzít auto, které splňuje následující parametry: lepší běžecké kapacity, hydraulická automatická převodovka a velký objem kufru. Volba padla na Discovery Sport. Stručně řečeno, výhody a nevýhody stroje. Automatická převodovka s 9 ozubenými koly funguje skvěle. Jízda je flexibilní, směny jsou nepostřehnutelné. První rychlostní stupeň je velmi nízký. Zložení je skvělé, jde všude. Kmen je hluboký a široký, je toho hodně. Salon je pro lidi ze všech parametrů prostorný a pohodlný. Zvuková izolace na úrovni. V zpětném zrcátku jsou zabudovány tři tlačítka dálkového ovládání pro porty nebo bariéry. Ohledně nevýhod. Zavedené multimédia jednoduše vaří. Sedadla jsou tvrdá, nepříjemná, velmi úzká. Vyrobeno z kůže a textilu. Pro mou dlouhou délku je nastavení dozadu a nestačí, neexistuje žádná úprava pro sklon polštáře sedadla. Přezka bezpečnostního pásu je příliš nízká, musel jsem připojit prodloužení. Volant je sirupy, je nutné běžet s obtížemi. Vrací se s obtížemi do střední polohy. Tlačítka na volantu jsou špatná. Mají dlouhou ránu, nefungují jasně. Shrnu to: Ačkoli výrobce říká, že objev je prémiový, rozhodně to není. Příliš mnoho nuancí, pokud jde o pohodlí, ergonomii, mnoho omylů. Ale jako rodinné auto na každý den je to dobré.
---
Daarvoor had ik een Tiguan. Ik wilde een auto nemen die aan de volgende parameters voldoet: betere crosscountry-capaciteiten, hydraulische automatische transmissie en een groot koffervolume. De keuze viel op Discovery Sport. In het kort de voor- en nadelen van de machine. De automatische transmissie met 9 versnellingen werkt uitstekend. De rit is soepel, de verschuivingen zijn onmerkbaar. De eerste versnelling is erg laag. De bodemvrijheid is geweldig, hij gaat overal mee naartoe. De stam is diep en breed, er kan veel in. De salon is ruim en zit comfortabel voor mensen van alle parameters. Geluidsisolatie op niveau. In de achteruitkijkspiegel zijn drie afstandsbedieningsknoppen voor poorten of slagbomen ingebouwd. Wat betreft de nadelen. Gevestigde multimedia kookt gewoon. De stoelen zijn hard, ongemakkelijk, erg smal. Gemaakt van leer en textiel. Voor mijn lange lengte is de verstelling naar achteren en omhoog niet genoeg, er is ook geen verstelling voor de kanteling van het zitkussen. De gesp van de veiligheidsgordel is te laag, ik moest een verlengstuk aansluiten. Het stuur is stroperig, het is noodzakelijk om met moeite te draaien. Keert met moeite terug naar de middenpositie. Knoppen op het stuur zijn slecht. Ze hebben een lange slag, ze werken niet duidelijk. Ik vat het samen: hoewel de fabrikant zegt dat Discovery premium is, is het dat zeker niet. Te veel nuances qua comfort, ergonomie, veel blunders. Maar als een gezinsauto voor elke dag is hij goed.