Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam a k analýze návštěvnosti. Zásady ochrany osobních údajů Zásady používání souborů cookie

Audi R8 Recenze: Mistrovské dílo superauta, spojení výkonu a luxusu

Audi R8

Audi R8 je sportovní vůz vyráběný německou automobilkou Audi, který byl poprvé představen v roce 2006 na pařížském autosalonu jako koncepční vůz a do výroby se dostal později v tomto roce. R8 je vlajkovou lodí sportovního vozu Audi, je postaven na stejné platformě jako Lamborghini Huracán a navržen a vyroben dceřinou společností Audi Sport GmbH Audi AG.
Exteriér Audi R8 je elegantní a aerodynamický, s ostrými liniemi a nízkým, širokým postojem. Design vozu je inspirován závodním vozem Audi R8, který vyhrál Le Mans, a vyznačuje se velkou přední maskou chladiče, LED světlomety a výraznými otvory pro přívod vzduchu po stranách. R8 je k dispozici v modelech kupé i kabriolet (Spyder).
Pod kapotou je R8 poháněna uprostřed uloženým motorem V10, který produkuje až 611 koní a 417 lb-ft točivého momentu v nejvyšším modelu R8 Performance. Motor je spárován se sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou a typickým systémem pohonu všech kol Audi Quattro.
Výkon R8 je působivý, s časem 0-100 km za pouhé 3,2 sekundy a maximální rychlostí 328 km/h. Ovládání vozu je také vynikající, a to díky pokročilému systému odpružení a přesnému řízení. R8 je standardně vybavena karbon-keramickými brzdami, které poskytují výjimečnou brzdnou sílu.
Uvnitř je Audi R8 pohodlné a dobře vybavené sportovní auto. Kabina je vybavena vysoce kvalitními materiály, včetně kůže a čalounění Alcantara, a virtuálním displejem v kokpitu, který zobrazuje všechny důležité informace o voze. R8 je také vybavena informačním a zábavním systémem Audi MMI, který zahrnuje velký dotykový displej, navigaci a integraci chytrého telefonu.
Celkově vzato je Audi R8 ohromující sportovní vůz, který nabízí neuvěřitelný výkon a ovladatelnost a také luxusní a pohodlný interiér. Je to skvělá volba pro každého, kdo hledá špičkový sportovní vůz, který lze řídit každý den.


eXus Dev 24.5.2023
Značka Audi

Audi: Nekompromisní luxus a výkon

Audi logo

Audi AG je německá automobilová společnost, která je součástí Volkswagen Group, vyrábí auta pod značkou Audi. Sídlo se nachází v Ingolstadt, Německo. Motto je Vorsprung Durch Technik - pokrok prostřednictvím technologie. ... Audi Článek


Audi R8 - Recenze

Recenze
- 5 / 1 Recenze
Přidat recenzi
- Hodnocení - 0

Audi R8 je drzé malé monstrum s velkým srdcem. Pod kapotou mého vozu je 4-litrový motor s 420 HP. To mi umožňuje vyvinout neuvěřitelnou rychlost, být dynamické a patrné. Auto je ideální pro každodenní použití, protože je velmi pohodlné. Přistání se zpočátku nezdálo velmi pohodlné, ale stejný Dodge Viper je v tomto ohledu mnohem horší. Nelíbil se mi standardní zvukový systém. Ale zároveň jsem spěchal, abych to nahradil nebo něco udělal. Myslím, že takové auto by mělo zůstat ve svém původním tvaru, jinak to, co je zvýrazněno! Velké množství různých senzorů a systémů, které poskytují řidiči řadu užitečných informací. Někde jsem četl, že auto je špatně izolované. Ve skutečnosti to tak není. Je to pouze to, že motor má svůj vlastní charakteristický, velmi hlasitý hluk. Tohoto účinku nelze dosáhnout ani nejdražší zálohou. Protože se jedná o sportovní auto, má těžké řízení a tvrdou brzdu a spojku. A je tu další okamžik, na který nikdo nevěnuje pozornost - zvuk převodovky. Takový nepatrný a příjemný zvuk.
---
Der Audi R8 ist ein freches kleines Monster mit großem Herz. Unter der Motorhaube meines Autos befindet sich ein 4-Liter-Motor mit 420 PS. Dadurch kann ich eine unglaubliche Geschwindigkeit entwickeln, dynamisch und spürbar sein. Das Auto ist ideal für den täglichen Gebrauch, da es sehr komfortabel ist. Die Landung schien zunächst nicht sehr bequem, aber die gleiche Dodge Viper ist in dieser Hinsicht viel schlimmer. Das serienmäßige Audiosystem gefiel mir nicht. Aber gleichzeitig habe ich es nicht eilig, es zu ersetzen oder etwas zu tunen. Ich finde, so ein Auto sollte in seiner ursprünglichen Form bleiben, sonst, was für ein Highlight dann! Eben eine Vielzahl unterschiedlicher Sensoren und Systeme, die dem Fahrer eine Vielzahl nützlicher Informationen liefern. Ich habe irgendwo gelesen, dass das Auto schlecht isoliert ist. So ist es eigentlich nicht. Es ist nur so, dass der Motor sein eigenes charakteristisches, sehr lautes Geräusch hat. Dieser Effekt kann selbst durch den teuersten Vorlauf nicht erreicht werden. Da es sich um einen Sportwagen handelt, hat er eine schwere Lenkung und eine harte Bremse und Kupplung. Und es gibt noch einen anderen Moment, auf den niemand achtet - das Geräusch des Gangwechsels. So ein leichter, angenehmer Klang.