Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam a k analýze návštěvnosti. Zásady ochrany osobních údajů Zásady používání souborů cookie

Audi A4 Ultra sport s tronic virtual  Facebook Audi A4 Ultra sport s tronic virtual  Twitter Audi A4 Ultra sport s tronic virtual  Whatsapp Nahlásit zneužití Audi A4 Ultra sport s tronic virtual  Print Audi A4 Ultra sport s tronic virtual  Email

Audi A4 Ultra sport s tronic virtual
656.303 Kč


Rok výroby  4/2018 Rok, Sedan 1 Předchozí vlastníci

Tachometr  65.800 km, Použitý Nafta

Výkon  110 kw / 150 ks Automaticky


ABS AdBlue Klimatizace Automatická klimatizace Airbag řidiče Airbag spolujezdce Poplachový systém Bluetooth
Cci procar  logo

Cci procar

Obchodník, Vše automobily
Rue du Bolland 8, Braives BE

Obecně Obecně

ZnačkaAudi
ModelA4
KategoriePoužitý
Rok výroby4.2018
Tachometr65,800
Předchozí vlastníci1
DPH Odpočitatelné
PůvodBE

Karoserie Karoserie

KaroserieSedan
JednotkaPřední
Barva karoserieČerná
MetallicAno
InteriérČerná
Čalounění
Sedadla
Dveře

Motor & Převodovka Motor & Převodovka

PalivoNafta
Výkon110kw / 150ks
Velikost motoru1968 CC
EmiseEuro 6
PřevodovkaAutomaticky
Převody
Historie údržbyAno
Záruka12 Měsíce

Možnosti Možnosti

Popis Popis

Cci procar
Rue du Bolland 8
4260 Braives BE
Telefon: +32494616161
www.cciprocar.be

Kontaktovat prodejce Kontaktovat prodejce



Audi A4 - Recenze

Recenze


- 4.5 / 4 Recenze

Přidat recenzi

- Hodnocení - 0
Auto zakoupené od 1 majitele, který koupil auto v PL. Najeté kilometry při nákupu 118 km, v současné době 150 km. V této verzi motoru nedoporučuji. Začal jsem kopec na A4 za Krakowem směrem k Katowice těsně za cíli od 137 km/h a skončil na 137, přestože plynový pedál tlačil na odpor. Naštěstí bylo auto zakoupeno okamžitě s úmyslem úpravy, verze motoru 2.0 TDI nejlevnější a mnohem jednoduše a levně modifikovatelná s levnou sériovou turbínou z verze 177 HP a čip (bohužel modifikace přichází do spojky buď posílená nebo posílená nebo výkon SACHS, protože sériové sklíčka po zákroku). Zbytek s motorem popsaným níže. Porucha nuly. Obecně platí, že pokud jde o verzi motoru, doporučuji S4 B8 (3,0 TFSI rovný a levný upravený při 440-460 HP :) Neuvěřitelně modifikovatelné auto. Můžete přidat vše od elektroniky až po Quattro za ceny mnohem nižší než například BMW. Navzdory významnému upgradu energie, bez problémů.
---
Auto kupione od 1 właściciela, który kupił auto w Pl. Przebieg przy zakupie 118k km, obecnie 150k km. W tej wersji silnikowej nie polecam. Górkę na A4 za Krakowem w stronę Katowic zaraz za bramkami zacząłem od 137 km/h i skończyłem na 137 mimo wciśniętego pedału gazu do oporu. Na szczęście auto kupione od razu z zamiarem modyfikacji, wersja silnikowa 2.0 TDI najtańsza a znacznie prosto i tanio modyfikowalna niedrogą seryjną turbiną z wersji 177 KM i chipem (niestety do modyfikacji dochodzi sprzęgło albo wzmacniane albo z sachs performance ponieważ seryjne ślizga się po zabiegu). Reszta o silniku opisana poniżej. Zero awarii. Generalnie jeżeli chodzi o wersję silnikową to polecam S4 B8 (3.0 Tfsi prosto i tanio modyfikowalne na 440-460 KM :) Niesamowicie modyfikowalne auto. Można dołożyć wszystko od elektroniki po quattro w cenach o wiele niższych niż np. BMW. Mimo znacznego upgrade'u mocy zero problemów.
Úkolem bylo koupit nový středně velký sedan/výtah až na 2 miliony rublů. Vybral jsem si od Camry, Kia Optima, Audi A4, Octavia. Vybral jsem A4. Pocit kvality v něm je větší. Materiály jsou lepší a hmatové a vizuálně. A on jezdí nějak více shromážděn. Třetí řada BMW se to stále líbí, ale se změnou generace byla cena velmi ponechána pro 2. Volba je stále spokojená, zejména výdaje na dálnici. Budeme pozorovat, jak se ukáže v zimě.
---
Задача была купить новый среднеразмерный седан/лифтбек до 2 млн рублей. Выбирал из Камри, Киа Оптима, Ауди А4, Октавия. Выбрал А4. Ощущение качества в ней больше. Материалы лучше и тактильно и визуально. И едет как-то собраннее. 3 серия БМВ ещё нравится, но со сменой поколения цена сильно ушла за 2. Выбором пока доволен, особенно расходом по трассе. Будем наблюдать как зимой себя покажет.
Sečteno a podtrženo, A4 je nyní pro mé potřeby příliš malý. Vzal A6 na projížďku. Komfort stvoření a tuny zrychlení i s motorem 45. Tento kufr pro tuto velikost automobilu je také malý a náhodou je přesně velikost mého 2000 A4 !!, 13,7 krychlových stop. Rozhodl se prozatím odložit nákup.
---
Bottom line, the A4 is now way too small for my needs. Took an A6 for a ride. Creature comfort and tons of acceleration even with the 45 engine. This trunk for this size car is also small and happens to be exactly the size of my 2000 A4!!, 13.7 cubic feet. Decided to hold off on purchase for now.
Pro denní dojíždění jsem koupil linku 2021 Audi A4 Quattro S. Je to docela luxusní, jízda je hladká, je sportovní a každá jízda v tomto autě se cítí zvláštní. Je to skvělá hodnota a nabízí úplný zážitek z Audi v efektivním sportovním sedanu. Pro všechny limity rychlosti je to dostatečný výkon a výkon pro každodenní jízdu. Milujte auto!
---
I purchased 2021 Audi A4 Quattro S Line for daily commutes. It’s quite luxurious, ride is smooth, it’s sporty, and every drive in this car feels special. It’s a great value and offers the full Audi experience in an efficiently sized sports sedan. For all the speed limits, this is enough power and performance for daily driving. Love the car!